.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفتر نخبگان دانشگاه در مازندران راه اندازی مي شود

معاون پشتیبانی استانداری مازندران گفت: نظام پیشنهادها در دستگاه های صرف اداری نمود عینی ندارد.

به گزارش شمال‌نيوز ، احمد جمشیدی ظهر چهارشنبه در دومین همایش استانی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در ساری اظهار داشت: نظام پیشنهادها در سازمان های مولد و تولیدی بخش تولیدی تجلی بیشتری دارد و دستگاه های صرف اداری موفقیت چندانی در این زمینه ندارند.

وی با بیان اینکه دفتر نخبگان دانشگاهی و فنی همزمان در مازندران راه اندازی خواهند شد، افزود: با راه اندازی این مراکز و تمرکز نیروها شاهد رشد نظام پیشنهادها خواهیم بود.

جمشیدی با اشاره به اینکه روحیه کار گروهی در دستگاه ها باید نهادینه شود، اظهار داشت: عدم روحیه کار گروهی در میان سازمان ها باعث ناکارآمدی نظام پیشنهادها شده است.

وی طرح نظام پیشنهادها را از اصول مهم دانست و تصریح کرد: کشور ما به این موضوع بیش از حد نیازمند است تا جامعه به توسعه ، نظمو ترتیب دست یابد.

معاون پشتیبانی استانداری مازندران یادآور شد: استانداری مازندران به مقالات ارائه شده در همایش که خروجی اجرایی استانی داشته باشند دو برابر مبلغ جهاد کشاورزی و مقالاتی که خروجی اجرایی در سطح کشور داشته باشند چهار برابر هزینه را پرداخت می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مدیریت مشارکتی پدیده ای نو در شیوه های مدیریت است که برای اهداف بلند مدت و مفید مورد استفاده قرار گرفته و تاثیر فزاینده دارد.

وی افزود: هر سازمانی برای گام برداشتن در راستای اهداف ، نیاز به پویایی وتحول دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت : یکی از روش های مشارکت دادن عوامل یک سازمان در مدیریت آن سازمان سیستم انتخابات و گزینش است و می توان به شکل دیگری روشی را اتخاذ کرد تا از نظر افراد استفاده شود.

وی گفت: افرادی که در خط مقدم مواجه با کار هستند مشکلات را بهتر تشخیص داده و قطعا راه حل های مناسبی ارائه خواهند کرد.

تورنگ استفاده از تکنولوژی اطلاعات را از عوامل موثر در نظام پیشنهادها دانست و گفت: در راستای پیشبرد اهداف نظام پیشنهادها نباید از فناوری اطلاعات بی بهره بمانیم.
محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.677 seconds.